۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۳

احمدخانی:

11 ایستگاه مطالعه برای ترویج فرهنگ مطالعه در زنجان ایجاد شده است

11 ایستگاه مطالعه برای ترویج فرهنگ مطالعه در زنجان ایجاد شده است

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور نهاد کتابخانه های استان زنجان گفت: 11 ایستگاه مطالعه برای ترغیب و ترویج فرهنگ مطالعه در این استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیع احمدخانی ظهر شنبه در آیین تجلیل از خادمان کتاب استان افزود: 400  هزار جلد کتاب در ایستگاههای مطالعه و پیک مهر این استان موجود و در سترس علاقه مندان است.

وی ادامه داد: سه هزار و 934 مسابقه کتابخوانی در این استان برگزار شده که از این تعداد سه هزارو 10 مورد آن لاین و 924 مورد دیگر آن به صورت مکتوب بوده است.

ربیع احمدخانی افزود: برگزاری مسابقه های آن لاین و مکتوب کتاب و کتابخوانی از اقدامات مهم این نهاد در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

مدیرکل امور نهاد کتابخانه های استان زنجان افزود: بر اساس نظر سنجی های انجام شده طرح ایستگاه مطالعه و پیک مهر با استقبال علاقه مندان مواجه شده که حمایت های ویژه از آنان آثار مفیدی به همراه دارد.

احمدخانی افزود: افتتاح 20 کتابخانه عمومی و روستایی از اولویت های مهم این نهاد است که تاکنون پنج باب آن در شهرهای مختلف این استان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال تجهیز و افتتاح شده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و چشم انداز افق 1404 باید 35 درصد جمعیت این استان عضو کتابخانه های عمومی این استان شوند که تحقق آن چشم انداز روشنی را در این بخش ترسیم می کند.

کد خبر 2185814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha